قاضی مهدی خدابخشی، شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح ضربتی جمع آوری معتادان متجاهر با محوریت پاکسازی مناطق آلوده در مناطق شش‌گانه حاشیه شهر مشهد از چهاردهم اسفند آغاز شده که تا بیست و سوم اسفند ادامه دارد.
وی با اشاره به جمع آوری بیش از 300 معتاد متجاهر از زمان آغاز طرح تا کنون، بیان کرد: این افراد پس از جمع آوری به مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند.
خدابخشی ادامه داد: همچنین در پی اجرای پنج عملیات ضربتی توسط دادسرای عمومی و انقلاب مشهد و با همکاری ماموران سپاه یاسر، ماموران کلانتری شهید رجایی و ماموران عملیات ویژه ستاد مبارزه با مواد مخدر مشهد در هفته گذشته سه محموله مواد مخدر، یک قبضه سلاح جنگی و یک محموله داروی قاچاق کشف شد.
معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد افزود: در جریان این عملیات فروشنده سلاح های جنگی هنگام فروش یک قبضه کلت کمری به فردی دیگر دستگیر شد.
خدابخشی بیان کرد: همچنین در 2 عملیات جداگانه یک محموله 15 کیلوگرمی تریاک از یک دستگاه خودرو سواری پراید کشف و 2 نفر دستگیر شدند و در عملیاتی دیگر نیز 18 کیلوگرم حشیش از عمده فروشان مواد مخدر کشف و چهار نفر به دام افتادند.
وی خاطرنشان کرد: در یک عملیات دیگر نیز یک دستگاه تریلی حامل 30 کیلوگرم تریاک در محور باغچه - مشهد توقیف و راننده آن دستگیر شد.
جانشین سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در ادامه از توقیف یک دستگاه کانتینر حامل محموله دارویی قاچاق در مشهد خبر داد و افزود: از این کانتینر مقدار زیادی داروی قاچاق کشف و ضبط و راننده آن نیز بازداشت شد.
خبرنگار: ندا جواهرفر ** منتشر کننده: علی اصغر ایزدی
7505/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.