به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه های نماز جمعه گناباد افزود: خرید کالاهای ایرانی به عنوان یکی از اصول مهم تحقق اقتصاد مقاومتی باید مورد توجه همه اقشار جامعه قرار گیرد.
وی اظهار کرد: با خرید کالاهای ایرانی، چرخ اقتصاد و واحدهای تولیدی کشور بهتر به گردش در می آید و تولید کنندگان به ادامه فعالیت اقتصادی خود دلگرم می شوند.
وی با اشاره به تذکرات رهبر معظم انقلاب خواستار نقش آفرینی بیشتر قوای سه گانه درتحقق اقتصاد مقاومتی شد و گفت: نتیجه این اقدامات در بخشهای تولید، ایجاد اشتغال و از بین بردن رکود باید برای مردم ملموس باشد.
امام جمعه گناباد افزود: فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس خبرگان رهبری مبنی بر اجرای تمام احکام اسلامی، مبارزه با استکبار، ایستادگی در مقابل ظلم و فساد، حرکت جهادی در تمام زمینه ها از جمله عرصه علم و دانش و جلوگیری از روحیه اشرافی گری باید مورد توجه بخش های مختلف قرار گیرد.
وی اظهار کرد: اتحاد ملت ایران در حمایت از نظام اسلامی در صحنه های گوناگون از جمله 22 بهمن امسال و اقتدار روز افزون جمهوری اسلامی از نظر علمی، پژوهشی و نظامی، پیروزی های سیاسی ایران در منطقه و پیروزی نیروهای عراقی و مقاومت در سوریه مقابل گروههای تکفیری، آمریکائیها را سراسیمه کرده است.
وی گفت: به همین سبب گاهی قصد برافروختن آتش فتنه در خلیج فارس می کنند.
حجت الاسلام حسن صادقی نسب افزود: اگر آمریکائیها سر عقل نیایند و دست از فتنه گری برندارند، خلیج فارس به گورستان آنها تبدیل می شود.
2095/ 6053 خبرنگار: علیرضا حسن زاده ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.