فیروز ابراهیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این برندها مربوط به صنایع پوشاک، کفش، چرم و مواد غذایی است که واحدهای تولید کننده آنها عرضه مستقیم و صادرات دارند.
وی اظهار کرد: خرید کالای ایرانی تضمین کننده اشتغال جوانان در بخش تولید و جلوگیری از ناامنی ها در داخل کشور است.
دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: امروزه بزرگترین معضل کشور اشتغال است و این مساله دغدغه اصلی مسئولان است که همه باید در این خصوص تلاش کنند.
وی بیان کرد: حل مشکل اشتغال جوانان با وفاق ملی بین مردم و مسئولان میسر است و یکی از بهترین راه ها برای محقق شدن این وفاق خرید کالای ایرانی و مصرف تولیدات داخلی است.
وی با بیان اینکه مردم با مصرف تولیدات داخلی اشتغال جوانان را تضمین می کنند، اظهار کرد: مصرف کالای خارجی نیز اشتغال بیگانگان را رونق می بخشد بنابراین خرید کالای ایرانی به نوعی حمایت از منافع ملی است.
دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: امروزه مشکلات بخش تولید بسیار است و هر واحد تولیدی برای سرپا نگهداشتن خود نیاز به خرید کالایش از سوی مردم دارد.
ابراهیمی بیان کرد: با وجود مشکلات بخش صنعت، در آستانه عید نوروز مردم به خرید تولیدات داخلی علاقه مند هستند بویژه مردم استان نسبت به خرید کفش و پوشاک داخلی بسیار راغب می باشند.
شش هزار واحد صنعتی در خراسان رضوی فعالیت دارند که 95 درصد از آنها جزو صنایع کوچک به شمار می روند.
7489/ 6012 خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.