محمد داورزنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال 40 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به سبزوار اختصاص یافت که تاکنون 88 درصد آن جذب و به مددجویان پرداخت شده است.
وی ادامه داد: این تسهیلات در حوزه های دامپروی، کشاورزی، خدماتی، تولیدی، صنعتی و صنایع غذایی بود که نیمی از آن به زنان سرپرست خانوار تعلق گرفت.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) سبزوار گفت: همچنین امسال هزار و 150 نفر از مددجویان این نهاد در دوره های آموزشی فنی و حرفه ای برای افزایش مهارتهای شغلی شرکت کردند.
وی افزود: تحویل 22 واحد و تعمیر 120 واحد مسکونی مددجویان با هزینه 6 میلیارد ریال از دیگر فعالیتهای کمیته امداد سبزوار در جهت تامین مسکن مددجویان در سال جاری بود. در راستای حمایت از زوجهای جوان نیز 371 فقره کمک جهیزیه با هزینه 6 میلیارد ریال تامین و هدا شد.
داورزنی ادامه داد: 650 یتیم و 350 مددجوی نیازمند در قالب طرح محسنین از حمایت های کمیته امداد سبزوار بهره مند هستند که در سال جاری 6 میلیارد ریال برای حمایت آنها هزینه شد.
وی گفت: 83 دانش آموز کمیته امداد نیز در خوابگاه امام سجاد(ع) سبزوار تحت حمایتهای این نهاد مشغول به تحصیل هستند که امسال 2 میلیارد و 200 میلیون ریال برای آنها هزینه شد.
24 هزار نفر از جمعیت شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در قالب 12 هزار و 500 خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند. سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
خبرنگار: حمیددلاوری هروی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
8145/7500/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.