*روزنامه خراسان:
تیتر صفحه نخست این روزنامه به پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به مناسبت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی اختصاص دارد که با عنوان 'فقدان جانگاه رفیق و همگام' انتخاب شده است.
عکس صفحه نخست روزنامه خراسان نیز به تصویری از مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و تصاویری از سالهای گذشته آن مرحوم اختصاص دارد.

* ویژه نامه خراسان رضوی روزنامه خراسان:
'جای خالی تابلوهای روزشمار در پروژه های شهری' عنوان تیتر نخست این ویژه نامه است.
عکس صفحه نخست این ویژه نامه نیز تصویری ازحرم حضرت معصومه (س) است که با تیتر 'سیه پوش هجران توییم یا کریم اهل بیت (ع)' همراه است.

*روزنامه قدس:
تیتر نخست این روزنامه 'رفیق دیرین، همسنگر و همگام دوران مبارزه' برگرفته از پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب، انتخاب شده که با عکسی از آیت الله هاشمی رفسنجانی همراه است.

*روزنامه شهرآرا:
تیتر این روزنامه با عنوان 'درگذشت ناگهانی آیت الله هاشمی رفسنجانی کشور را در بهت فروبرد، وداع با یار انقلاب' و تصویری از آن مرحوم همراه است.

*ویژه نامه خراسان روزنامه همشهری:
'اطلاح شبکه های فرسوده آب نیازمند 86 میلیارد تومان' تیتر نخست این ویژه نامه است.
عکس صفحه نخست این روزنامه نیز به تصویری از طوفان گرد و غبار مربوط است که با عنوان 'هجوم ریزگردها از 4 کانون فرسایش بادی گناباد' همراه شده است.

* روزنامه اتفاقیه خراسان:
این روزنامه که تصویری در اندازه نیم صفحه از آیت الله هاشمی رفسنجانی را در صفحه نخست خود منتشر کرده، تیتر 'رفیق 59 ساله ' را برای این شماره خود برگزیده است.
7496 / 6053 خبرنگار: آرزو جاودانی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.