به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ هوشنگ کیانی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی روز گذشته هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور بردسکن به سبزوار به یک دستگاه کامیون بنز خالی مشکوک شدند.
وی افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو با توجه به حرف های ضد و نقیض راننده و سرنشین، خودرو را برای بررسی بیشتر به ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان بردسکن منتقل کردند.
وی اضافه کرد: در بازرسی دقیق از کامیون مقدار 103 کیلو و 800 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در بدنه خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.
کیانی ادامه داد: با هوشیاری ماموران هنگام انتقال کامیون به مقر انتظامی یک دستگاه خودروی پژو پارس به رانندگی و سرنشینی دو برادر جوان که نقش راه پاک کن این محموله را داشتند، نیز شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن خاطر نشان کرد: متهمان پس از بازجویی های به عمل آمده با تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند.

*کشف 120 راس دام قاچاق از یک دستگاه کامیون
فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن هم چنین از کشف120راس گوسفند قاچاق از یک دستگاه کامیون خبر داد .
سرهنگ کیانی افزود : ماموران ایست و بازرسی روز گذشته هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور طبس- بردسکن به یک دستگاه کامیون بنز حامل 120راس گوسفند مشکوک شدند.
وی افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو در بررسی مدارک متوجه شدند که بار خودرو فاقد هرگونه مجوز بهداشتی و گمرگی لازم است.
کیانی با بیان اینکه ارزش ریالی احشام کشف 480 میلیون ریال برآورد شده است، گفت : احشام به اداره دامپزشکی شهرستان بردسکن تحویل و افراد متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.
شهرستان 76 هزار نفری بردسکن در 273 کیلومتری مشهد واقع شده است.
7505/ 6012 خبرنگار: ندا جواهر فر ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.