دبیر ستاد اجرایی مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تمامی بیمارستان‌ها و مراکز درمان سرپایی برای خدمت‌رسانی به بیماران در صورت شروع پیک ششم آماده هستند.

دبیر ستاد اجرایی مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تمامی بیمارستان‌ها و مراکز درمان سرپایی پس از پیک پنجم به حالت عادی بازنگشته‌اند و برای خدمت‌رسانی به بیماران در صورت شروع پیک ششم آماده هستند.

به گزارش جماران به نقل از ایسنا، علی‌اصغر انجیدنی با اشاره به اینکه بیمارستان‌ها از نظر تعداد تخت موجود در وضعیت خوبی به سر می برند و آمادگی شرایط پیک پنجم همچنان حفظ شده است، خاطرنشان کرد: تمامی بیمارستان‌ها و مراکز درمان سرپایی مشغول انجام فعالیت هستند و به بیماران خدمات‌رسانی می کنند. 

وی ادامه داد: تمام تلاش‌ها انجام شده تا آمادگی کادر درمان و بیمارستان‌ها حفظ شود که اگر شرایط به سمت موج ششم رفت، غافلگیر نشویم و تمام تمهیدات اندیشیده شود، در حال حاضر نیز قرارگاه عملیاتی ستاد اجرایی مقابله با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد به صورت ۲۴ ساعته فعالیت خواهد کرد.

انجیدنی اظهار کرد: تمام کمیته‌ها در جای خود مستقر هستند و برنامه‌ها و پیشنهادات برای احتمال ورود به موج ششم داده شده است. علاوه بر این بازدید روزانه و رصد فعالیت‌ها به صورت شبانه‌روزی در بحث انجام واکسیناسیون با حجم بالا و نظارت بر پروتکل‌های درمانی و پیش‌بینی نیازهای دارویی انجام شده است.

وی گفت: با آگاهی‌بخشی به مردم در خصوص احتمال شروع پیک ششم کرونا و تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی امیدواریم وارد این پیک نشویم و بتوانیم به خوبی به مردم خدمت‌رسانی کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.