قائم مقام معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بهترین کار در شب یلدای امسال ارتباط از طریق فضای مجازی با دوستان، اقوام و خویشاوندان است

قائم مقام معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با حذف آئین‌های مرسوم شب یلدا در مسیر سلامت خود و دیگران سهیم باشیم و این شب را در کنار خانواده خود سپری کنیم.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، دکتر سید محمد کاظم فرهمند افزود: گرچه عموم مردم به‌ خصوص کسبه و بازاریان در سه هفته اخیر سختی‌های بسیار متحمل شدند، اما با دستاوردهای مثبتی در زمینه کاهش آمار ابتلا، بستری و مرگ و میر همراه بودیم و جا دارد از تمامی کسانی که در این مدت همکاری لازم و شایسته با مدافعان سلامت داشتند تقدیر و تشکر نماییم.

وی ادامه داد: هرگاه وضعیت عادی تلقی شود و تجمع و دورهمی‌ها تکرار شود وضعیت بحرانی تکرار می‌شود و نگرانی این روزهای ما بابت دورهمی‌های شب یلداست.

قائم مقام معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه بهترین کار در شب یلدای امسال ارتباط از طریق فضای مجازی با دوستان، اقوام و خویشاوندان است گفت: دورهمی‌های شب یلدا را با ریشه‌کنی ویروس کرونا در سال آینده خواهیم داشت و امسال با توجه به شرایط خاص و بحرانی کرونا می‌توانیم با حذف آئین‌های مرسوم شب یلدا در مسیر سلامت خود و دیگران سهیم باشیم و این شب را در کنار خانواده خود سپری کنیم.

وی افزود: آمار روزانه مبتلاها و فوتی‌های کرونایی که توسط سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام می‌شود فقط یک عدد نیست و این افراد عزیزان خانواده‌ها هستند که گرفتار و قربانی این ویروس منحوس شده‌اند، آمارهای روزانه مبتلا و فوتی موجب ناراحتی همه ما می‌شود.

دکتر فرهمند با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه داد: نگذاریم توصیه‌ها و هشدارها زمانی برای ما باورپذیر باشد که خدای نکرده خودمان یا عزیزانمان درگیر این بیماری شویم.

وی گفت: در حال حاضر در هیچ نقطه‌ای از استان و کشور وضعیت سفید نداریم و امیدواریم با تداوم همکاری‌های شایسته مردم با خادمان خود در حوزه سلامت، ضمن ریشه‌کنی کامل ویروس کرونا، به وضعیت سفید و مطلوب دست یابیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.