نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با بیان اینکه مشهد نیازمند پدافند فرهنگی است، گفت: پدافند غیرعامل باید به حوزه های اجتماعی وارد شود.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: هم اکنون تمام جریان قدرت و ثروت در تلاشند که شهر امام رضا (ع) را تبدیل به منقطه گردشگری کنند و هویت آن را از بین ببرند که مقابله با آن نیازمند عملیات پدافند فرهنگی است.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، آیت الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار مدیرکل پدافند غیرعامل استان خراسان رضوی افزود: حوزه علمیه، محور فرهنگی هر استانی به خصوص استان خراسان رضوی است که پدافند غیرعامل با همراهی حوزه علمیه می‌تواند پدافند فرهنگی ایجاد کند.

وی اضافه کرد: پدافند غیرعامل در حوزه‌های اجتماعی باید وارد شود تا مردم هم مشارکت کنند و این گونه پدافند غیرعامل، جزو بهترین بخشهای انقلابی می‌شود.

امام جمعه مشهد گفت: نخستین مساله مهم برای پدافند غیرعامل، پدافند فرهنگی است یعنی باید بتواند با فسادهای فرهنگی مبارزه کند.

علم الهدی افزود: پدافند غیرعامل باید در عرصه‌های اجتماعی وارد شود تا برای مردم مطرح گردد و با اعتقاد و اخلاص بر جریان‌های خلاف دین حاکم شود و اگر در این بخش وارد عمل شود می‌تواند در اجتماع حضور پیدا کند و دغدغه‌های فرهنگی را برطرف کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.