پرچم گنبد حرم امام حسین(ع) در میان کادر درمانی چهار بیمارستان ویژه کرونا در مشهد رونمایی شد.

مسئول کانون خادمان گمنام شهدا در مشهد گفت:  طبق هماهنگی‌های انجام شده، مراسم رونمایی از پرچم گنبد حرم امام حسین(ع)  در چهار بیمارستان امام رضا(ع)، شریعتی، اکبر و قائم (عج) مشهد که بیماران کرونایی را پذیرش می‌کنند در حال برگزاری است.

به گزارش جماران، حمید رضا بروغنی افزود: امروز شاهد برپایی این مراسم در بیمارستانهای شریعتی و کودکان اکبر مشهد بودیم و فردا مراسم رونمایی از پرچم بارگاه امام حسین (ع) در بیمارستانهای امام رضا (ع) و قائم (عج) مشهد خواهیم بود.

وی اضافه کرد: در این مراسم پس از به رویت رساندن پرچم بارگاه امام حسین (ع)، قرائت صلوات خاصه و دعای فرج، سخنرانی و ذکر مصیبت سید الشهدا(ع)، هدایای متبرک شامل تربت کربلا، نبات، نمک و آرم متبرک و نام امام حسین (ع) به کادر درمانی در بیمارستانهای ویژه کرونا در مشهد  اهدا می‌شود.

سرپرست روابط عمومی بیمارستان شریعتی مشهد نیز در این خصوص گفت: رونمایی از پرچم گنبد امام حسین (ع) صبح امروز در محوطه باز این بیمارستان با حضور کادر درمانی اعم از پزشک و پرستار و سایر پرسنل انجام شد.

علی باغستانی افزود: رونمایی از پرچم سیدالشهدا(ع) نوعی قدردانی از کادر درمان در مبارزه با کرونا محسوب می‌شود که با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و با حضور کادر درمان در محوطه بیمارستان شریعتی مشهد صورت گرفت.

وی خاطر نشان کرد: بیمارستان شریعتی مشهد با ۱۶۰ تخت بستری و  ۶۴۰ کادر درمانی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در اسفند سال گذشته تاکنون به طور اختصاصی به درمان بیماران کرونایی در مشهد اختصاص یافته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.