مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی در حاشیه آغاز این رزمایش به خبرنگار ایرنا گفت: با اجرای این رزمایش توزیع پنج هزار بسته کمک معیشتی برای نیازمندان، مددجویان و خانواده‌های آسیب ‌دیده ناشی از کرونا آغاز شد.

حبیب الله آسوده افزود: همزمان با هفته اکرام که از سالروز تولد حضرت امام حسن مجتبی (ع) آغاز شده ۵۰ هزار بسته به منظور تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مواسات و همدلی بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده ناشی از کرونا در این استان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز سومین رزمایش مواسات و همدلی در این استان برگزار می‌شود، ادامه داد: امروز به صورت نمادین پنج هزار بسته کمک معیشتی توسط ۱۱۰ خودرو با حضور مسوولان کشوری و استانی بین گروه هدف توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون با مشارکت ۳۰۰ مرکز نیکوکاری زیر پوشش کمیته امداد در استان ۱۵۰ هزار بسته کالا بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا در استان توزیع شده است.

وی ادامه داد: همچنین تاکنون با مشارکت خیرین یک میلیون و ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم پخته و بین نیازمندان از طریق مساجد و موسسات خیریه در استان توزیع شده است که معادل ۲۵ درصد کل اطعام کمیته امداد در سطح کشور را شامل می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.