به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حبیب الله آسوده در مراسم آغاز به کار نخستین مرکز اطعام مهدوی در زائرسرای کرامت مشهد با بیان اینکه قرارگاه رزمایش مواسات و همدلی در استان با محوریت نماینده ولی فقیه در استان ایجاد شده است، افزود: وظیفه این قرارگاه، هماهنگی بین گروه‌های مردمی و دستگاه‌های دولتی برای خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان در بحران کروناست.

مدیرکل امداد کمیته خراسان رضوی از شروع به کار رسمی قرارگاه رزمایش مواسات و همدلی در استان خبر داد و اعلام کرد: از امروز در قالب این قرارگاه طبخ و توزیع یک میلیون پرس غذای گرم با مشارکت شورای هیأت مذهبی، کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و بنیاد مستضعفان انجام می‌شود.

آسوده سهم مشهد مقدس از یک میلیون پرس غذای گرم را ۳۰۰ هزار پرس دانست و افزود: امیدواریم در مشهد مقدس این سهم با مشارکت خیران افزایش یابد.

وی ایجاد فرصت برای حضور مردم توسط دستگاه دولتی و خصوصی را در این شرایط مهم خواند و ادامه داد: محور اجرای رزمایش در خراسان رضوی را نماینده ولی فقیه و در شهرستان‌ها ائمه جمعه مدیریت می‌کنند.

آسوده از فعالیت بیش از ۲۵۰ مرکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد استان در مشهد مقدس خبر داد و اعلام کرد: در ماه مبارک رمضان کمیته امداد استان ۳۰ هزار بسته معیشتی را بین نیازمندان توزیع می‌کند.

شایسته ذکر است: نیکوکاران به منظور کمک به رزمایش مواسات و همدلی می‌توانند با شماره گیری کد # ۸۸ *۸۸۷۷ * اقدام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1417003
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.