حجت‌الاسلام هادی صاحبقرانی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسلن رضوی  با حضور در این رزمایش ضمن خداقوت به کارکنان انتقال خون استان گفت: آماده همکاری بیشتر با این سازمان عام المنفعه است.

مدیر کل انتقال خون خراسان رضوی در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به انتشار ویروس کرونا و در آستانه ماه مبارک رمضان مدیران و اعضای شورای کانون های فرهنگی استان  در یک حرکت هماهنگ جهت اهدای خون خود به پایگاه اهدای خون امام رضا مراجعه کردند.
دکتر مجید عبدالهی ضمن تقدیر از همه اهداکنندگان خون افزود: باید اهدای خون را به یک تکلیف اجتماعی تبدیل نمائیم و در این زمینه  شهروند مسئولیت پذیر باشیم. 
وی ضمن دعوت از همه مردم استان جهت اهدای خون خود در ایام ماه مبارک رمضان اعلام کرد:  مردم خداجو و مومن هیچگاه از کمک به جان  بیماران فراموش نمی کنند.  
مسوول کانون های فرهنگی تبلیغی استان خراسان رضوی نیز گفت: تمام تلاش این نیروها با تأسی از سیره ائمه حفظ شأن و کرامت نیازمندان به خون و فرآورده های خونی است .
جواد علما افزود: انعکاس چنین اقداماتی  با هدف تشویق سایر افراد جامعه و کارکنان به این امر خیر  از اهمیت بسزایی برخوردار است.
وی اظهار  داشت: در کنار مردم عزیز و  بیماران و نیازمندان به خون و فرآورده های خونی جامعه هستیم و در راستای کمک به بیماران از هیچ تلاشی دریغ نمی شود.
 خراسان رضوی بعد از استانهای تهران و شیراز سومین مرکز تولید کننده خون در کشور به شمار می رود.

۱۱ پایگاه انتقال خون در استان خراسان رضوی فعال است که ۶ پایگاه در مشهد و رقیه در سایر شهرستانهای استان فعالیت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.