رییس پلیس امنیت عمومی خراسان‌ رضوی روز دوشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: طبق بررسی‌های پلیس، گردانندگان این باند با تهدید اسلحه اقدام به شرارت، سرقت های خشن و زورگیری در شهرهای مشهد، قوچان و چناران کرده و متواری شده‌ بودند.
سرهنگ امید نودهی افزود: پلیس در عملیاتی با کنترل و مراقبت‌های گسترده پس از شناسایی مخفیگاه‌های متهمان در روز گذشته با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شد.
رییس پلیس امنیت عمومی استان خراسان رضوی گفت: در این عملیات غافلگیرانه هشت گرداننده اصلی باند دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه‌های آنان دو قبضه اسلحه کلت کمری جنگی به همراه چهار تیرفشنگ و دو قبضه اسلحه شکاری، یک قبضه شمشیر، یک قبضه قمه، یک قبضه چاقو و مقداری مشروبات الکلی دست ساز کشف شد.
نودهی افزود: همچنین سه دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ که با اعمال تغییرات در سیستم موتور و بالا بردن قدرت شتاب از آنها در انجام اعمال مجرمانه استفاده شده بود نیز توقیف شد.
وی اضافه کرد: دو متهم این پرونده به اتهام قتل و مشارکت در قتل تحت تعقیب مراجع قضایی بودند و بقیه اعضای باند نیز دارای سوابق متعدد بوده و تحقیقات از آنان ادامه دارد.


کشف ۵۱ خودروی سرقتی در مشهد
فرمانده انتظامی مشهد نیز از اجرای طرح تشدید مقابله با سرقت ها و کشف ۵۱ دستگاه خودروی سواری سرقتی خبر داد.
سرهنگ عباس صارمی ساداتی افزود: در عملیات تشدید مبارزه با سرقت خودرو که با تحقیقات گسترده میدانی و کنترل و مراقبت های پوششی انجام شد تیم های دایره تجسس کلانتری رسالت مشهد پس از بررسی های اولیه، عاملان اصلی این سرقت‌ها را چهره‌زنی و تحت تعقیب قرار دادند.
وی اضافه کرد: دراین عملیات ضربتی ۵۱ دستگاه خودروی سرقتی کشف و سه مرد و دو زن که از عاملان اصلی تعدادی از این سرقت‌ها بودند نیز دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی مشهد گفت: با هماهنگی و پشتیبانی مراجع قضایی خودروهای سرقتی به مالباختگان تحویل داده شد. 

سرهنگ صارمی ساداتی افزود: از ۵۱ خودروی مسروقه کشف شده بیش از ۸۰ درصد خودروی پراید و بقیه خودروهای کشف شده پژو و وانت مزدا بودند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.