به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر مروارید از تدوین برنامه‌های پیوست فرهنگی نقاهتگاهها با توجه به تدبیر و سیاستگذاری استاندار خبر داد و گفت: معاونت‌های تخصصی این اداره کل در راستای وظایفی که بر عهده دارند، برنامه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی برای اجرا در نقاهتگاهها و قرنطینه خانگی پیشنهاد داده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، مجری این برنامه‌ها را دانشکده علوم پزشکی دانست و گفت: حدود ۱۶۰ تابلوی هنری اعم از طرح‌های گرافیکی، عکس، تذهیب و … برای نمایش در نقاهتگاههایی که سالن و فضای مناسب داشته باشند آماده شده است که اکران این آثار بر عهده مدیریت نقاهت گاه‌ها خواهد بود.

وی اجراهای موسیقی سنتی، مسابقات فرهنگی هنری از جمله مسابقات نقاشی و گرافیک و استعداد شناسی، کتاب خوانی، شعرخوانی، ساخت کلیپ را از دیگر برنامه‌های این پیوست فرهنگی دانست.

مروارید، برگزاری مسابقه معارفی تلاوت بر خط قاریان بین المللی و آموزش‌های قرآنی در فضای مجازی، اهدا و مسابقه کتاب، پویش حمایت از آسیب دیدگان کرونا، اجرای موسیقی سنتی، برگزاری نمایشگاه عکس مجازی، ساخت و و انتشار کلیپ، با محتوای امیدآفرینی، سختی‌ها، خوشی‌ها و تندرستی‌ها، چالش کتاب و نمایش فیلم و تئاتر در فضای مجازی با استفاده از ظرفیت سایت‌های پخش فیلم توسط انجمن هنرهای نمایشی را از دیگر پیشنهادات برای اجرا در نقاهتگاهها و قرنطینه خانگی برشمرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.