یحیی براتی روز پنجشنبه طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هفت کیلومتر از شبکه آبرسانی روستای رزداب با وقوع سیل دچار صدمات شدید شد که بازگشایی مسیر شبکه آبرسانی به این روستا با چهار دستگاه بولدوزر و تانکر مجتمع معادن سنگ آهن سنگان و اداره امور آب و فاضلاب شهرستان خواف در دست اقدام است. 

بارش کم سابقه و ۲۳ میلیمتری باران روز یکشنبه هفته جاری خسارت‌های بسیار در شهرستان خواف به خصوص در بخش سلامی به دنبال داشت که بر اثر سیل ناشی از آن یک نفر از سرنشینان خودرو پراید در روستای رزداب این شهرستان جان خود را از دست داد و یک نفر دیگر مصدوم و یک نوجوان ۱۳ ساله نیز مفقود گردید که پیکر وی بعد از سه روز جستجو پیدا شد.

حسین سنجرانی فرماندار خواف پیش از این به خبرنگار ایرنا گفته بود: بارش شدید باران و سیلاب ناشی از آن خسارت بسیار به بخش‌های زیربنایی، جاده‌های اصلی و فرعی، زمین‌های کشاورزی، باغات و خودروهای شخصی وارد کرد که برآورد خسارت‌ها در دست اقدام است. 

شهرستان خواف با چهار بخش مرکزی، سنگان، جلگه زوزن و سلامی و ۱۵۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با افغانستان در ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.