ابراهیم نصری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: انسداد جاده در حد فاصل روستای صفی آباد و قلعه نو در حوزه شهرستان زاوه روی داده است و در حال حاضر تردد خودروها در این جاده از باند جدید احداث شده امکان پذیر است.  

وی ادامه داد: علاوه بر این راه اصلی همچنان دو جاده فرعی و ۱۵ راه روستایی در ۹ شهرستان استان مسدود است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی به قطع بارش‌ها در راه های استان اشاره و بیان کرد: جاده‌های نقاب - سه راهی رامشین و نقاب - سه راهی انداده تنها جاده‌های فرعی مسدود در خراسان رضوی هستند که در حوزه شهرستان جوین قرار دارند.
نصری افزود: راه روستایی دستوران - منیدر در شهرستان جغتای، مسیرهای روستایی چنار - حسین آباد - قلعه سرخ، آب قلعه، تلگرد و چهارتکاب در فریمان و جاده های دربندی - گرنی - ریشخوار، دهشت - دوآبی و مسیر کبکان - خادمانلو - امام قلی در شهرستان درگز از جمله راه های روستایی مسدود در استان هستند.
وی ادامه داد: مسیر روستایی عبدل آباد - همایی در نیشابور، جاده روستایی آبروان به صفی آباد شهرستان اسفراین در حوزه شهرستان خوشاب، راه های عمارت - دیزادیز، امام وردی خان - یادگار و دوغایی در شهرستان قوچان،  چهارده - رزاق در خواف و راه روستایی منج - دشتاب در حوزه شهرستان باخرز نیز به دلیل وقوع سیلاب و بارش‌های شدید همچنان مسدود هستند.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارش‌ها که از روز شنبه در استان آغاز شده به صورت پر حجم تا فردا سه‌شنبه ادامه دارد و در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه نیز به صورت پراکنده تداوم خواهد داشت.

خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر راه دارد که ۶ هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.