ولی قلیچی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روز گذشته بارش‌هایی به صورت پراکنده در این شهرستان گزارش شد که باعث جاری شدن سیل در برخی مناطق روستایی شد و با اقداماتی که از سوی کمیته بحران این شهرستان انجام شد اتفاق ناگواری رخ نداد. 

وی ادامه داد: در پی جاری شدن سیل روز گذشته در این شهرستان ۱۰ روستای صالح آباد در معرض سیل قرار گرفته که بیشترین تمرکز کمیته بحران شهرستان در روستاهای باغ کشمیر و حاجی آباد بود و با همکاری مردم این ۲ روستا برخی از ساکنین آنها که در معرض سیل قرار داشتند به نقاط بالا دست منتقل شدند.

وی گفت: سیل روز گذشته در این شهرستان به برخی اراضی کشاورزی منطقه صالح آباد خسارت وارد کرد که تیم‌های کارشناسی در حال براورد خسارت حوزه های مختلف هستند.
قلیچی با اشاره به هشدارهای هواشناسی و پیش‌بینی بارش‎های شدید در شهرستان صالح آباد، افزود: روستاهای باغ کشمیر، حاجی آباد و پیروش این شهرستان جزو روستاهای آسیب‌پذیر و تحت تاثیر سیلاب احتمالی منطقه هستند که اطلاع رسانی لازم به اهالی این روستاها انجام شده و برای اسکان احتمالی و اضطراری نیز مکان‌هایی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون تیم‌های امدادی هلال‌احمر با تجهیزات کامل در شهرستان صالح‎آباد در آماده‌باش کامل هستند تا در صورت بحران به سرعت وارد عمل شوند.

شهرستان ۵۰ هزار نفری صالح آباد با ۹۳ روستا در ۱۷۵ کیلومتری مشهد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.