رییس بسیج جامعه زنان خراسان رضوی روز دوشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: ویروس کرونا شرایط خاصی را در کشور و استان ایجاد کرده و از طرفی فعالیت های بیمارستانی و  جراحی و بعضی بیماریها همیشه به خون نیازمندند.

 رویا حیدرزاده ادامه داد: در همین راستا جمعی از خواهران بسیجی در فراخوانی که طی دو روز گذشته انجام دادند برای اهدای خون اعلام آمادگی کردند.
وی اضافه کرد: بسیجیان همیشه در شرایط سخت از جمله جنگ، سیل و زلزله پیشگام بوده‌اند و در شرایط کنونی هم بانوان بسیجی به منظور کمک به ذخایر خون استان و بیماران و نیازمندان در این عرصه حضور یافتند.
رییس بسیج جامعه زنان خراسان رضوی با بیان این که در طول هفته سلامت و با توجه به لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اصول پیشگیری از شیوع کرونا، خواهران بسیجی اقدام به اهدای خون می‌کنند افزود: در هر روز ۵۰ تا ۱۰۰ نفر از بانوان در شهرهای مختلف استان در این اقدام جهادی حضور دارند.
حیدرزاده گفت: افراد نیازمند به اهدای خون در طول سال به خون نیاز دارند لذا باید با همکاری اصحاب رسانه و فرهنگ سازی باید این اقدام ادامه یابد و بسیجیان هم به مناسبت های مختلف در این طرح شرکت می‌کنند و هر خانه باید یک پایگاه انتقال خون باشد و هر خانواده با توجه به شرایط خود به صورت خانوادگی در این اقدام که کمک به سلامت جامعه و همچنین افراد اهدا کننده است شرکت کنند.
۱۱ پایگاه انتقال خون در خراسان رضوی فعالیت دارند که ۶ پایگاه از این تعداد در مشهد و پنج پایگاه در شهرهای نیشابور، گناباد، قوچان، تربت‌حیدریه و سبزوار مستقر هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.