آتشپاد دوم امیر عزیزی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیش از هزار و ٥٠٠ تماس طی ۱۳ ساعت گذشته با سامانه ۱۲۵ برقرار شد و از عصر امروز تا کنون ٤٥ ماموریت مرتبط با بارشها توسط آتش نشانان عملیاتی شد.

وی اضافه کرد: ١٤ مورد از این عملیات مربوط به رفع آبگرفتگی داخل منازل و مجتمع های مسکونی به دلیل پس زدگی فاضلاب شهری، مسدود شدن ناودانی بر روی پشت بام ها و تراس منازل و پرشدن چاه های داخل منازل بود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت:  ١٩ مورد از این حوادث نیز سقوط درختان در داخل حیاط منازل بر روی دیوار و یا خودروها بوده است.

عزیزی افزود: همچنین ١٣ مورد عملیات ایمن سازی و بازدید از چاهها و اسکلت ساختمانها و دیوارهای خطرناک در داخل منازل شهروندان انجام و توصیه های لازم به مالکان ارائه شد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه هیچ یک از این حوادث، تلفات جانی نداشت و همچنان آتش‌نشانان در تمامی ایستگاه های عملیاتی سطح شهر در آماده‌باش کامل برای امدادرسانی به شهروندان هستند.

اداره کل هواشناسی خراسان رضوی پیرو هشدارهای قبلی در خصوص بارش شدید باران برای روزهای یکشنبه و دوشنبه هشدار سطح قرمز در خصوص بارش باران شدید صادر کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.