معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه حکیم سبزواری روز شنبه با بیان این مطلب به خبرنگاران گفت: این عناوین درسی در قالب تولید محتوا به شکل‌های آنلاین، پاورپوینت، پی. دی. اف، شنیداری و ویدئویی بوده که بارگذاری این فایل‌ها در سامانه های آموزش مجازی دانشگاه برای بهره مندی دانشجویان ارائه شد.
دکتر محمدرضا معین فرد افزود: از امروز تمامی دروس نظری دانشگاه به جز دروس عملی، آزمایشگاهی، کارگاهی و تربیت بدنی به شیوه الکترونیکی اعم از برخط (آنلاین) یا خارج خط (آفلاین)  بر اساس برنامه کلاسی اعلام شده به دانشجویان ارایه می شود.
وی ادامه داد: حضور فعال دانشجویان و استادان دانشگاه در تمامی کلاس‌های مجازی و در زمان رسمی کلاس ضروری است و دانشجویان باید اخبار مربوط به برگزاری کلاس‌های مجازی را از استادان خود جویا شوند.
او اضافه کرد:تمهیداتی فراهم شده تا دانشجویانی که برای فراگیری دروس‌ به صورت مجازی دچار مشکل هستند در صورت تمایل بتوانند درخواست حذف برخی دروس یا کل نیمسال تحصیلی جاری را بدون پرداخت شهریه و بدون احتساب سنوات تحصیلی تا اول خرداد ماه ۹۹ و از طریق پرتال خود برای تأیید به گروه آموزشی ارائه دهند.
دانشگاه حکیم سبزواری جزو ۲۲ دانشگاه محور در کشور است که با حدود ۹ هزار دانشجو دارای ۳۳ گروه آموزشی، ۱۳۹ کد رشته‌ تحصیلی در مقاطع کارشناسی تا دکتری و ۱۰ دانشکده است.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.