محسن پیشاهنگ روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تحقق شعار سال کشور را برای سال‌های آینده بیمه می‌کند.

وی با بیان اینکه یکی از راههای قوی شدن کشور، تقویت اقتصاد است ادامه داد: جنگ ما با دشمن اقتصادی و فرهنگی است و رهبر معظم انقلاب فرماندهی این جنگ را بر عهده دارند و همه ما سرباز رهبری و افرادی هستیم که دغدغه اسلام و ایران را داریم لذا برای رسیدن به عزت و سربلندی باید برای محقق شدن شعار سال تلاش کنیم.

وی با اشاره به شعار پارسال مبنی بر رونق تولید گفت: این شعار محقق شد اما به فرموده رهبر معظم انقلاب در زندگی مردم محسوس نبود. این تغییر باید خود را در زندگی نشان دهد که این امر نیازمند تلاش چند برابری است و در این راستا جوان‌های مومن و انقلابی باید کمر همت ببندند.

پیشاهنگ افزود: برای تحقق شعار سال راه‌های بسیار وجود دارد که یکی از آنها باور کردن جوان‌هاست. جوان توانمند ایرانی با استفاده از آموزه‌های اسلام و راهنمایی‌های رهبری می‌تواند شعار امسال را محقق کند.

وی ادامه داد: سال جهش تولید سال پربرکتی خواهد بود در صورتی که مردم عزم خود را در این قضیه جزم کنند و همه از کالای ایرانی حمایت نمایند.

وی گفت: تمام تلاش دشمنان این است که با القای حس ناامیدی نگذارند شعار سال تحقق یابد لذا ما باید با تلاش و خودباوری، قطع امید از دیگران، نخریدن کالاهای خارجی و حمایت از کالای ایرانی به تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید کمک کنیم.

پیشاهنگ افزود: همچنین به منظور تحقق شعار امسال، گام علمی در همه جوانب باید مورد توجه باشد تا همپای تولید داخلی پیشرفت علمی نیز ادامه داشته باشد. برای جهش تولید نباید در عرصه اقتصاد، علم و جنگ رسانه‌ای از دیگر کشورها عقب بمانیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.