به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی در جلسه  امروز  ستاد پیشگیری از کرونا افزود: اقدامات خوبی در این استان به منظور افرایش ظرفیت‌ و تامین  امکانات برای درمان بیماری کرونا از بابت تخت های بیمارستانی و راه اندازی نقاهتگاهها انجام شده است.
وی خاطر نشان کرد: از همه شهروندانی که در خانه ماندند و از همه مسافرانی که به منظور رعایت مسایل بهداشتی به استان سفر نکردند تشکر می‌کنم.
او  با اشاره به آخرین آمار مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در استان گفت: کمیته علمی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای استان در خصوص کاهش نرخ مرگ و میر این بیماری نظر کارشناسی خود را در جلسات بعد ارائه کند.
رییس کل دادگستری خراسان رضوی نیز در این جلسه طی سخنان کوتاهی گفت: نعمت همکاری در استان را باید قدر بدانیم و آن را تقویت کنیم.

غلامعلی صادقی افزود: اگر تصمیمات مرتبط با کرونا در کمیته ای با سطح پایین تر تحلیل و بررسی شده و سپس در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا مطرح شود، نتیجه بهتری خواهد داشت.
در جلسه ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با کرونا خراسان رضوی  آخرین اقدامات صورت گرفته برای مقابله با این بیماری در استان مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
در این جلسه نماینده ولی فقیه در استان، استاندار خراسان رضوی،  رئیس کل دادگستری استان، رئیس مجمع نمایندگان استان، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، فرمانده انتظامی استان و جمعی از پزشکان و اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد حضور داشتند.

در این جلسه پزشکان و متخصصان دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن تشریح آخرین وضعیت بیمارستان‌ها و کمبودها در خصوص چگونگی کنترل شیوع سریع این ویروس به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.