در پیام جعفر مروارید که روز شنبه منتشرشد و نسخه ای از آن در اختیار خبرنگار ایرنا قرار گرفت آمده است: با نهایت تاثر و تاسف خبر غم انگیز درگذشت نابهنگام عالم فرهیخته و دانشمند جوان حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد مهدی صالحی معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای کشور و عضو ناظر شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی در نخستین روز سال ۹۹ موجب تاسف فراوان شد.

وی ادامه داده است: این روحانی جوان که در دو سنگر علمی حوزه علمیه و دانشگاه پرورش یافته و مراتب علمی را گذرانده بود منشا خدمات فرهنگی و علمی فراوانی در دانشگاههای خراسان رضوی و کشور بود که ضایعه غم انگیز فقدانش را به دانشگاهیان عزیز و حوزه علمیه و خانواده داغدار ایشان تسلیت عرض و از درگاه خداوند منان برای بازماندگان صبر و اجر مسالت می کنم. 

حجت الاسلام صالحی طی سفری که برای برنامه‌های ازدواج دانشجویی به مشهد  در تاریخ ۲۲ اسفند ماه در مسیر دچار سانحه رانندگی شد و در بیمارستان شهدای تجریش تهران در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بود که دیروز درگذشت.

وی در آبان ماه سال ۹۷ طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، به‌عنوان معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها منصوب شده بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.