مسلم ساقی روز چهارشنبه به در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تصمیم با توجه به آمار نگران کننده مبتلایان به ویروس کرونا و به منظور پیشگیری و کنترل وضعیت در مبادی ورودی شهرستان در نظر گرفته شده است و پلاکهای خلیل آباد، بردسکن و کوهسرخ بومی محسوب می شود.

وی اضافه کرد: فعالیت تمامی ناوگان اتوبوسی شرکتهای مسافربری به داخل و خارج شهرستان نیز تا اطلاع ثانوی به جز موارد خاص ممنوع است.

فرماندار کاشمر با اشاره به انجام اقدامات کنترلی در ورودیهای شهر با استفاده از دستگاه تب سنج گفت: در شرایط فعلی بهترین راه مصون ماندن مردم از ابتلا به ویروس کرونا با توجه به مسری بودن شدید آن خودقرنطینگی و ماندن در خانه است.

هم اکنون از ۴۱ نمونه گرفته شده از بیماران بستری در بیمارستان کاشمر نتیجه آزمایش ۳۶ مورد به صورت قطعی اعلام شده که جواب آزمایش کرونای ۲۲ نفر مثبت و ۱۴ نفر منفی بوده و نتایج آزمایش پنج نفر دیگر هنوز اعلام نشده است.

بر اساس آخرین آمار رسمی، شمار مبتلایان قطعی به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا که نوع بسیار حاد عفونت تنفسی و یک بیماری نوپدید همه‌گیر است در استان خراسان رضوی ۶۳۱ نفر گزارش شده است.

کاشمر در فاصله ۲۲۸ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.