علی کریمی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با همکاری مقامات محلی شهر شاندیز و مسوولان انتظامی و بهداشتی استان خراسان رضوی و شهرستان بینالود، مجمع عمومی نوبت دوم شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز برگزار شد.

وی ادامه داد: برای برگزاری بهتر مجمع با حفظ سلامت سهامداران، با توجه به شرایط بهداشتی کشور، تمهیدات کامل بهداشتی اندیشیده شد به طوری که تمامی حاضران در ابتدای ورود تست تب و اکسیژن خون داده و پس از اطمینان از سلامت آنها با تحویل دستکش و ماسک در جلسه شرکت کردند.
سرپرست گروه شرکتهای پدیده شاندیز گفت: در این جلسه پس از اعلام به رسمیت رسیدن، گزارش هیات مدیره و حسابرس مستقل و بازرس قانونی در عملکرد سالهای مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ و ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ مطرح و به تصویب رسید.

کریمی افزود: همچنین انتخاب حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی و علی البدل برای سال منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار، معاملات موضوع ماده ۱۲۹ لایحه اصلاح قسمتی از قانون تجارت از دیگر عناوین دستور جلسه مجمع عمومی بود که در همه موارد مجمع تصمیم‌گیری کرد.

وی اضافه کرد: در این جلسه، انتخابات هیات مدیره شرکت توسعه بین المللی برگزار و منتخبان سهامداران اداره امور شرکت گروه شرکت‌های پدیده را به دست گرفتند.

سرپرست گروه شرکتهای پدیده شاندیز با تشکر از همکاری مجدانه استاندار خراسان رضوی، ستاد تدبیر و شورای تامین، مقامات قضایی استان و مسوولان بهداشتی استان، فرماندار، نیروی انتظامی و مسوولان بهداشتی شهرستان بینالود و رسانه های استان به ویژه رسانه ملی از همکاری صمیمانه سهامداران پدیده برای برگزاری مجمع عمومی تشکر و قدردانی کرد و افزود: با انتخاب هیات مدیره منتخب سهامداران روند اداره شرکت به روال عادی بازگشته و امکان رونق بیشتر شرکت پدیده در جهت حفظ منافع سهامداران و نیز گشایش نماد پدیده در بورس فراهم می شود.
در این جلسه پس از شمارش آرای سهامداران تعداد چهار شخصیت حقوقی و یک شخص حقیقی به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و دو شخص حقیقی نیز به عنوان اعضای علی‌البدل شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز برای مدت دو سال انتخاب شدند.

بر این اساس پس از شمارش آرای سهامداران به ترتیب سعید ورودی طرقبه، شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز، موسسه پشتیبانی سهام پدیده شاندیز، شرکت تجارت الکترونیک پدیده کیش و بانک صادرات ایران به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و ابراهیم مهدی نژادثانی و افسانه لطیف‌کار به عنوان اعضای علی البدل شرکت توسعه بین‌المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز برای مدت دو سال انتخاب شدند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.