دکتر محمد جعفر صادقی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تیم‌ها با همکاری بسیج جامعه پزشکی در مبادی ورودی شهر مشهد به منظور شناسایی بیماران مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا فعال شده‌اند.

وی ادامه داد: یک تیم غربالگری در ایستگاه راه آهن مشهد و همچنین یک تیم دیگر با همکاری هلال احمر در پایانه مسافربری استقرار یافته و مسافران ورودی را غربالگری می‌کند.  
وی گفت: بوستان‌ها و مکان های عمومی نیز توسط شهرداری این شهر ضدعفونی می‌شود و به علت امکان انتقال بیماری، اجازه استفاده از وسایل ورزشی در بوستان‌ها داده نمی‌شود.

از ۳۰ بهمن ماه گذشته تا صبح روز ١٣ اسفند ماه تعداد کل بیماران بستری مبتلا به سندرم حاد تنفسی و مشکوک به کرونا در استان خراسان رضوی ۸۷۲ نفر بوده که ۴۲۳ نفر آنان مربوط به مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

همچنین تا تاریخ یاد شده  ۲۸۸ بیمار مبتلا به سندرم حاد تنفسی در خراسان رضوی بهبود یافته و از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند.

دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد پیش از این از قطعی شدن ابتلای ۲۹ نفر به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا در خراسان رضوی خبر داده و گفته بود: تاکنون هشت نفر در این استان به خاطر ابتلای به این ویروس جان باخته‌اند.

به گفته دکتر علی اصغر انجیدنی، ۶ نفر از این تعداد در حوزه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دو نفر نیز در نیشابور بوده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.