مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به خبرنگار ایرنا گفت: با شیوع بیماری کرونا شاهد تلاش‌های خستگی ناپذیر پزشکان، پرستاران و کادر درمانی مراکز درمانی کشور هستیم که جان خود را برای حفظ سلامت مردم به خطر انداخته‌اند.
دکتر محمد باقرزاده افزود: کادر پزشکی و پرستاران، رزمندگان خط مقدم مقابله با ویروس کرونا هستند از این رو شهروندان سبزوار با اهدای شاخه های گل از تلاش جامعه پزشکی و پرستاری این شهر قدردانی کردند.
وی ادامه داد: مرکز آموزشی درمانی واسعی سبزوار بطور ویژه برای پذیرش بیماران مشکوک به کرونا در نظر گرفته شده و از مجموع  ۱۳ بیمار مشکوک به کرونا در این شهرستان تاکنون ۲ نفر آنان مبتلا به این ویروس شده‌اند و هیچ بیماری به علت کرونا در این منطقه فوت نکرده است.
وی گفت: کمیته بحران این دانشگاه و کارگروه سلامت و امنیت غذایی برای پیشگیری و مهار بیماری کرونا در سبزوار تشکیل شده و حوزه معاونت بهداشتی، رابطان بهداشت و بهورزان این شهرستان نیز در همین ارتباط فعال شده‌اند.

دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با ۶ بیمارستان تخصصی، ۸۵۰ تخت مصوب، ۲۸ مرکز بهداشتی درمانی و ۵۵ داروخانه دولتی و خصوصی با ۸۰ داروساز به ۶۰۰ هزار نفر جمعیت شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داروزن در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.