سیدمجتبی احمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:این آموزشها در ۱۸ شهرستان استان تحت عنوان دوره آموزشی پیشگیری و آشنایی با بیماری کرونا برگزار شده است.

وی اضافه کرد: در این راستا از پرسنل هلال احمر ۱۲۳ نفر، از جوانان هزار و ۸۹۶ نفر ، از داوطلبان ۳۶۷ نفر و از نجاتگران ۲۴۵ نفر این آموزشها را در استان فرا گرفته‌اند.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: این جمعیت آموزش دیده به تمامی گروه‌ها و اقشار مردمی آموزشهای لازم را ارائه می‌دهند.

احمدی با بیان اینکه در کارگروه اجتماعی و سلامت استان وظیفه خاص دیگری بر عهده جمعیت هلال احمر گذاشته نشده است افزود: در جهت حفاظت از سرمایه‌های اجتماعی، بدنه اجتماعی هلال احمر شامل اعضا، داوطلبان و جوانان به گروه‌ها و اقشار مختلف مردم آموزش‌های لازم را ارائه می‌ دهند.

وی اضافه کرد: علاوه بر این چندی پیش سامانه آموزش پیشگیری از کرونا به آدرس http://corona.irimc.org از سوی جمعیت هلال احمر جهت شرکت مردم در دوره آنلاین آموزشی راه اندازی شده است.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: تا کنون بیش از ۲۵۰ هزار نفر در این دوره آموزشی شرکت و آموزشهای لازم را فراگرفته اند.

احمدی افزود: فایل‌های آموزشی ارائه شده در این دوره‌ها یا از سوی جمعیت هلال احمر و یا از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تهیه شده است.

وی تاکید کرد: جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی آماده هرگونه همکاری با دستگاه‌های متولی سلامت مردم در زمینه مقابله با بیماری کروناست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.