رییس مرکز مدیریت پیوند و امور بیماریهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز دوشنبه هفته گذشته در همایش بین‌المللی تغذیه بالینی در مشهد گفت: سوء تغذیه بیمارستانی یکی از موضوعات مهم تمام بیمارستانها در جهان است که مدیریت سلامت کشور باید نگاه جدی‌تری به این موضوع داشته باشد.

دکتر مهدی آذرنوش افزود: ۵۳ درصد از بیماران بستری در بخش‌های مراقبت‌های ویژه (آی.سی.یو) کشور به سوء تغذیه شدید تا متوسط مبتلا هستند.

 یکی از رهبران جبهه مقاومت اسلامی عراق یکشنبه شب گذشته در یادواره رهبران مقاومت اسلامی در دانشگاه فردوسی مشهد گفت: شهید سلیمانی یک شهید معمولی و فقط از آن ایران نیست او شهیدی متعلق به همه کشورهای آزادیخواه بود و خونبهای سپهبد شهید سلیمانی خروج آمریکا از منطقه است.

سید هاشم الحیدری افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص خروج آمریکا از منطقه و انتقام سخت با بصیرت، شجاعت، اراده فولادی و یقین در اجرا تصمیم گرفته‌اند.

جمعی از علما و مولویان کشور افغانستان روز سه شنبه ۲۹ بهمن ماه در دانشگاه فردوسی حضور یافته و با رییس دانشکده الهیات و معارف اسلامی این دانشگاه دیدار کردند. 

معاون رییس شورای علمای هرات افغانستان در این دیدار گفت: حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی ایران در میان ملت افغانستان، به عنوان الگویی در مبارزه ملت افغانستان با زورگویی‌های دولت‌های استکباری جایگاه رفیعی دارند.
مولوی محمد کبابیانی افزود: افغانستانی‌ها در عین اینکه صبور و قانع هستند اما هیچ اشغالگری نتوانسته است در افغانستان بماند.

معاون وزیر آموزش و پرورش هم روز سه‌شنبه هفته گذشته در آیین افتتاح نخستین مجلس دانش آموزی در مشهد گفت: بیشترین سازمان اداری و تعداد کارمند در نظام اداری کشور در خدمت نظام تعلیم و تربیت هستند ولی تعلیم و تربیت با نگاه صرف رسمی و دولتی پیشرفت نخواهد کرد و نیاز به مشارکت در تمام ارکان تعلیم و تربیت وجود دارد.

سید جواد حسینی افزود: موفق‌ترین نظام‌های تعلیم و تربیت دنیا نظامهایی هستند که به سمت تمرکز زدایی رفته اند و این نظام ها از بخشنامه‌گرایی و تصمیم‌گیری مرکزی کاسته و بیشترین نقش و قدرت را به مدارس و معلمان داده‌اند و در امر تعلیم و تربیت هم موفق‌تر بوده‌اند.

مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم روز چهارشنبه هفته گذشته در یادواره شهدای محور مقاومت در مسجد جامع تربت‌حیدریه گفت: خونبهای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت، اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه است.

سردار سرتیپ علی بلالی افزود: از زمان پیروزی انقلاب، آمریکایی‌ها با راه اندازی شورش‌های منطقه‌ای، فتنه و غائله‌های قومی و مذهبی درصدد بودند شهرها و استان‌های مرزی را از کشور جدا کنند اما حضور مردم در صحنه مانع از اجرای این توطئه شوم شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.