سردار سرتیپ سید محمد باقرزاده روز سه شنبه در آیین پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان گناباد افزود: این حضور گسترده حاکی از عزم  استوار ملت ولایتمدار در تداوم راه انقلاب و میثاقی دوباره با آرمانهای امام راحل و شهیدان و بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب است.

وی ادامه داد: مردم با شرکت با شکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن که همزمان با چهلم شهادت سپهبد شهید سلیمانی برگزار شد به نوعی حق شناسی خود به آن شهید و مقاومت مثال زدنی اش در برابر مستکبران و گروههای تکفیری وابسته به آنها را اعلام کردند و این حضور، بار دیگر دشمنان را ناامید کرد و نشان می دهد که انقلاب اسلامی همچنان پویا در مسیر اهداف متعالی اش حرکت می کند و نسل چهارم انقلاب هم مشی انقلابیگری را از بزرگترهای خود فرا می گیرند.

فرمانده کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: از پیامهای مهم راهپیمایی ۲۲ بهمن عزم راسخ ملت برای اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه  و ضرورت تداوم حق انتقام تا اخراج همه این نیروهای استکباری از کشورهای منطقه است و پیروزی ما زمانی رقم می خورد که دشمنان میل به جنگجویی را از دست بدهند و ما برای نا امید کردن دشمنان راه درازی در پیش داریم و اقتدار کامل ما زمانی رقم می خورد که در همه ابعاد علمی و عملی قوی شویم و به سمت جهش علمی کشور در همه ابعاد حرکت کنیم.

سردار باقرزاده افزود: اقتدار زمانی به دست می آید که با تفکر جهادی و انقلابی به توسعه علمی و عملی واقعی دست یابیم و  سرلوحه کار دانشگاهها و مراکز آموزش عالی باید تربیت دانشمندانی آگاه برای ساختن ایران اسلامی باشد.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش باید جایگاه ویژه ای را به انتقال ارزشها و فداکاریها و خصوصیات سپهبد شهید سلیمانی در قالب کتب درسی اختصاص دهد و دانش آموزان را با مجاهدتهای این شهید سرافراز بیش از پیش آشنا کند.

فرمانده کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنانش گفت: برخی اشخاص در راستای اهداف دشمنان به شیوه های مختلف در فضای مجازی تلاش می کنند که  رژیم پهلوی را بزک کرده و تطهیر کنند و آن را فرشته نجات نشان دهند ولی با درایت و هوشیاری جوانان و ملت انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی به اهداف سوء خود نمی رسند.

باقرزاده افزود: اگر فردی بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبر معظم انقلاب تبیین و ارایه شده را به خوبی بفهمد مصادیق مقاومت در برابر دشمنان را به طور کامل درک می کند و اگر افرادی هنوز در اقتصاد مقاومتی تردید دارند به این خاطر است که اصل این اقتصاد را قبول ندارند و دل در گرو آمریکا بسته اند در حالی که اقتصاد مقاومتی باید چون چراغی روشن در پیش روی همه عرصه ها اعم از سیاسی، اقتصادی، روابط بین الملل و نظامیگری قرار بگیرد.

فرماندار گناباد هم در این آیین با اشاره به اینکه برخی اشخاص در آستانه انتخابات و ایام پیروزی انقلاب اسلامی با اقداماتی نظیر توزیع شب نامه به دنبال ایجاد تفرقه بین مردم این شهرستان هستند گفت: اجازه عرض اندام به این افراد را نمی دهیم.

حامد قربانی افزود: اگر این اشخاص با این گونه اقدامات بخواهند بین مردم و نامزدهای انتخاباتی و مسوولان عرض اندام کنند و دست از این گونه اقدامات بر ندارند آنان را بین مردم رسوا می کنیم.

وی ادامه داد: دولت با وجود مسائل و مشکلات اقتصادی ناشی از تشدید تحریمها از هیچ تلاشی برای خدمت صادقانه به مردم دریغ نکرد و از مصادیق بارز آن خدمات و اجرای طرحهای شاخصی در بخشهای مختلف اقتصادی، توسعه ای، زیربنایی و مخابراتی در این شهرستان و بهره برداری از ۶۱ طرح با صرف هزینه بیش از ۶۸ میلیارد ریال در دهه فجر امسال است و مهمترین دغدغه ما ایجاد اشتغال و کارآفرینی و رفع موانع تولید است و طی یک سال گذشته افزون بر هزار و ۱۵۴ شغل در گناباد ایجاد شد.

او از صدور ۱۸ پروانه سرمایه گذاری و هشت پروانه بهره برداری واحدهای تولیدی طی امسال در گناباد خبر داد و گفت: گازرسانی به طرحهای صنعتی گناباد با ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار در حال اجراست.

آحاد مختلف مردم شهید پرور و ولایت مدار گناباد همزمان با سایر نقاط کشور با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن که حدفاصل میادین امام خمینی (ره) و بسیج برگزار شد بار دیگر حمایت خود را از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب نشان دادند و سیاستهای استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا را محکوم کردند.

شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.