حجت الاسلام علی خیرخواه روز چهارشنبه در مراسم پایانی همایش "راهکارهای امیدآفرینی بین امت اسلامی در گام دوم انقلاب" در مشهد افزود: دشمنان با جنگ روانی به دنبال تضعیف انقلاب اسلامی هستند.

وی ادامه داد: یکی از کارهای دشمنان برجسته کردن اختلاف بین مسلمانان است و ما در شرایط بسیار سختی قرار داریم و علما و مبلغین باید با آسیب شناسی در این زمینه به آگاهی نسل جوان کمک کنند.

وی گفت: علما و روحانیون تاکنون در مقابله با جنگ روانی دشمنان خوب عمل نکرده‌ و نتوانسته‌اند به وظایف خود در این زمینه به خوبی عمل کنند.

حجت‌الاسلام خیرخواه افزود: نباید در جامعه بی‌تفاوت بود و پرداختن به عبادت به تنهایی نمی‌تواند مشکلات و شبهات جوانان را پاسخ دهد لذا باید در نمازها برای آنان تمام ابعاد مختلف از جمله توطئه دشمنان را بازگو نمود.

وی ادامه داد: باید ارتباط خود را با مردم بویژه نسل جوان تقویت کنیم و به سراغ جوانان برویم.

امام جمعه اهل سنت مهرستان استان سیستان و بلوچستان نیز در این همایش گفت: امام راحل با تدبیر صادقانه و مخلصانه سبب اجماع همه مسلمانان شد. 
مولوی عبدالله کرد زابلی افزود: امام راحل به عنوان رهبر و پیشوا صداقت، دیانت و خداترسی را در جهان گسترش داد و شیعه و سنی را در کنار یکدیگر قرار داد و عدالت کامل را تدوین کرد.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) فکر جهانی داشت و این راه همچنان توسط رهبر معظم انقلاب ادامه دارد.
وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: با تدبیر رهبر معظم انقلاب بیانیه  گام دوم برای همه جوانان ترسیم شده و این امر سبب بیداری آنها شده است. 
همایش "راهکارهای امیدآفرینی بین امت اسلامی در گام دوم انقلاب" که با حضور روحانیون اهل سنت استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و گلستان روز گذشته در مشهد آغاز شد تا عصر امروز ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.