رییس شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی در حاشیه این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه در راستای رونق تولید ملی و با هدف عرضه و فروش محصولات زنان کارآفرین خراسان رضوی و استان‌های سیلزده گلستان و سیستان و بلوچستان به همت شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت برپا شده و مدت چهار روز ادامه دارد.
آرزو حیدریان افزود: در این نمایشگاه صنایع‌ دستی، فرش و گلیم‌، سوزن دوزی، سفال و محصولات خشکبار و ارگانیک در ۳۰ غرفه عرضه شده است.

وی ادامه داد: زنان کارآفرین شرکت‌ کننده در این نمایشگاه از شهرهای بجستان، تربت‌حیدریه، کلات، تربت‌جام، قوچان، باخرز، تایباد، بردسکن، طرقبه و شاندیز، حاشیه شهر مشهد، زاهدان، گرگان و کرمان حضور یافته‌اند.
وی گفت: بخش جانبی این نمایشگاه به آثار تولیدی کودکان اوتیسم اختصاص دارد.
حیدریان افزود: شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت طی سه سال گذشته فعالیت‌های هدفمند در راستای حمایت از بانوان کارآفرین با هدف ارتقای بهداشت روان و نشاط اجتماعی در جامعه داشته است.
وی ادامه داد: غرفه‌ها و محل اقامت شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه به صورت رایگان در اختیار آنان قرار گرفته و بخشی از درآمد حاصله از نمایشگاه به کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه و کم برخوردار زیرپوشش این شورا اختصاص خواهد یافت.

شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین زنان سلامت خراسان رضوی که بیش از یک هزار عضو دارد از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.