مسوول دایره استخدام نیروی زمینی ارتش در خراسان رضوی با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: شعبه استخدام این نیرو، از دوم آذر تا پانزدهم دی ماه امسال به منظور تکمیل کادر افسری خود از بین جوانان مومن، انقلابی و ولایت‌مدار در رشته‌های ریاضی فیزیک و علوم تجربی ( نظام قدیم و جدید) ثبت‌نام کرد.
 سرگرد مهدی صدقی افزود: آمار ثبت نام کنندگان در شمال شرق کشور در حوزه های مشهد، گرگان ، بیرجند، بجنورد و شاهرود ۲ هزار و ۶۰۶ نفر است که هزار و ۵۷۹ نفر هنان از خراسان رضوی در این آزمون شرکت کرده اند.
وی ادامه داد: آزمون کتبی به صورت همزمان در ۱۶ حوزه سراسر کشور برگزار شد و نتایج این آزمون در روز ۲۹ بهمن ماه جاری در سایت ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام می شود.

او اضافه کرد: قبول شدگان در آزمون کتبی باید در سایر مراحل گزینش شامل مصاحبه، معاینات پزشکی و تست مقاومت جسمانی که توسط مدیریت گزینش نیروهای مربوطه انجام خواهد شد نیز شرکت کنند.
 سرگرد مهدی صدقی گفت: اسامی قبول شدگان نهایی در تاریخ هشتم تیرماه سال آینده در سایت ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام و ثبت نام و پذیرش نهایی در تاریخ ۲۱ تا ۲۴ تیرماه سال ۹۹ انجام خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.