سرتیپ پاسدار یعقوبعلی نظری روز چهارشنبه در تجمع حمایتگرانه مردم مشهد از حملات بامداد امروز سپاه به مواضع آمریکایی‌ها در عراق افزود: امروز مردم با اقتدار و به برکت خون شهید سلیمانی و یارانش شکست دشمن را رقم زدند چون سابقه ندارد کشوری با قدرت و به وضوح اعلام کند یک پایگاه و مرکز فرماندهی آمریکا را هدف قرار داده است اما امروز این مهم به تحقق پیوست.

وی ادامه داد: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب انتقام خود را با نابودی کامل دشمنان و خروج آنان از منطقه خواهیم گرفت و  آنهایی که اکنون در منطقه وارد شده اند نباید دیگر حضور داشته باشند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: عهد ما سپاهیان با شما مردم بر اساس اندیشه دینی مان صادق است و قول می دهیم این مسیر را ادامه دهیم و جان خود را نه یک بار بلکه اگر بارها زنده شویم هر بار در این راه تقدیم کنیم.

نظری افزود: حرکت سپاه پاسداران در مسیر مقاومت با همراهی مردم تا ظهور حضرت مهدی(عج) و اتصال انقلاب اسلامی به انقلاب جهانی آن حضرت ادامه خواهد داشت.

ظهر امروز حدود ۵۰۰ نفر از مردم مشهد با حضور مقابل ستاد فرماندهی سپاه امام رضا(ع) در مشهد ضمن حمایت از عملیات موشکی بامداد امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه مواضع آمریکا در عراق با نثار شاخه گل به پاسداران این مرکز از زحمات این نیرو تشکر کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.