سید عباس صالحی شامگاه پنجشنبه در حاشیه افتتاح گذر فرهنگ و هنر در مشهد در جمع خبرنگاران افزود: نوع کالاها و ارتقای کمیت سوغات زائر با نگاه فرهنگی و هنری باید تغییر یابد.
وی اضافه کرد: کالاهای فرهنگی و هنری در مشهد به عنوان عامل ارتباط فرهنگی و معنوی بین زائر و مضجع شریف امام هشتم می‌تواند رابطه کیفی‌تری با سبد سوغات زائر داشته باشد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مشهد به به اعتبار ده‌ها میلیون زائر امام رضا (ع) فرصت‌های قابل توجهی برای عرضه محصولات فرهنگی و هنری دارد.
صالحی افزود: تلاش می‌شود با رویکرد بخش‌های دولتی، عمومی و خصوصی فرصت‌های بیشتری برای حوزه فرهنگ و هنر پدید آید که یکی از این اقدامات، راه اندازی خیابان‌های فرهنگ و هنر است.
وی ادامه داد: این طرح بیش از یک سال است که در کشور آغاز شده‌ است و در مشهد نیز کارایی و اثربخشی بالایی در رشد سرانه فرهنگی و هنری در سبد مصرفی خانوارها خواهد داشت.
نخستین گذر فرهنگ و هنر خراسان شامگاه پنجشنبه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی، معاون زیارت استانداری خراسان رضوی، شهردار مشهد و جمعی دیگر از مسوولان و اصحاب هنر در قالب ۹۶ واحد تجاری و یک واحد نگارخانه در مجتمع تجاری آسمان افتتاح شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.