تولیت آستان قدس رضوی در این همایش که در رواق دارالمرحمه حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد گفت: بسیج در همه صحنه های انقلاب اسلامی حضور فعال و تاثیرگذاری داشته است و به خوبی در دل آحاد مردم ایران جای دارد.

حجت الاسلام احمد مروی افزود: تفکر بسیجی در همه حوزه ها قابل مشاهده است و این اندیشه، نظام را از تمامی توطئه های دشمنان نجات داده است.

وی اظهار داشت: بسیج تنها در یک جریان نظامی خلاصه نمی شود بلکه بسیجیان در طول سالهای این انقلاب جهادی فکر کردند و این راه همچنان با قوت ادامه دارد.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: مسوولان نظام نیز با الگو گیری از تفکر بسیج، خدمت صادقانه و خالصانه را به مردم ارائه کنند تا در تمامی حوزه ها از جمله اقتصادی رشد پیدا کنیم.

مروی افزود: در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی با اندیشه والای بسیجی توانستیم دشمن را شکست دهیم و این راه همچنان ادامه دارد.

 وی با اشاره به افزایش قیمت بنزین در کشور ادامه داد: مسوولان مراقب باشند با افزایش سوخت، اجناس دیگر گران نشود زیرا مردم صبور و وفادار به این نظام دیگر طاقت گرانی ها را ندارند.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: ملت ایران اسلامی وفادار به نظام هستند و هیچ گاه اجازه سوء استفاده به دشمنان را نمی دهند و مردم با حضور در صحنه به خوبی فتنه دشمن را خنثی کردند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی هم گفت: بسیجیان مدافع حرم مطهر رضوی به خوبی رسالت خود را در راستای امنیت و آرامش انجام می دهند.

سردار سرتیپ پاسدار یعقوبعلی نظری با تبریک هفته بسیج گفت: برای بسیجیان حرم مطهر رضوی افتخار بزرگی است که از حرم امام رئوف به خوبی پاسداری می کنند و امنیت را برای زائران خارجی و ایرانی فراهم می سازند.

وی اظهار داشت: ماموریت های حساس و در عین حال ارزشمندی برای بسیجیان حرم مطهر رضوی در نظر گرفته شده است و آنان به نحو شایسته ای به برقراری امنیت این مکان مقدس کمک می کنند.

در پایان این همایش تعدادی از خانواده های شهدای مدافعان حرم و وطن تجلیل شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.