معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این کتاب‌ها در حوزه‌های مختلف پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، بهداشت، پیراپزشکی، پرستاری، مامایی و طب سنتی منتشر شده‌ است.
محسن تفقدی افزود: دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این نمایشگاه حضور فعال داشته و کتاب‌های منتشره را در سالن عطار آن ارائه کرده است.
وی اظهار داشت: این دانشگاه به ارتقای کیفیت کتاب‌های منتشره توجه خاص دارد به طوریکه آثار نویسندگان توسط چندین داور متخصص و شورای انتشارات این دانشگاه مورد بررسی دقیق قرار گرفته و در صورت تایید وارد مرحله چاپ و انتشار می‌شود.
وی گفت: در آخرین ارزیابی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انتشارات دانشگاه علوم پزشکی مشهد به عنوان انتشارات برگزیده در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور شناخته شد. 
تفقدی با اشاره به جایگاه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ردیف ۵۰۰ تا ۶۰۰ دانشگاه برتر جهان اظهار امیدواری کرد کتب منتشره در حوزه علوم پزشکی نیز در راستای تحقق راهبرد مرجعیت علمی مشهد مقدس دنبال شود.
وی افزود: بن خرید کتاب نیز توسط ستاد برگزاری نمایشگاه با ۲۰ درصد تخفیف توزیع می‌شود و علاوه بر آن ۲۰ درصد هم از سوی ناشران تخفیف در نظر گرفته شده است.
بیست و یکمین دوره نمایشگاه کتاب مشهد با حضور ۷۳۰ ناشر از سراسر کشور و ۲۵ ناشر و ۸۰ نمایندگی از ناشران بین‌المللی برپا شده است. در بخش داخلی نمایشگاه ۲۰۰ هزار عنوان کتاب و در بخش بین‌المللی آن ۲۰ هزار عنوان کتاب در معرض دید عموم قرار دارد.
 این نمایشگاه که از ۸  آبان ماه آغاز شده است تا ۱۵ آبان در محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.