معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق مشهد درباره این رزمایش به خبرنگار ایرنا گفت: رزمایش سراسری برق با هدف کنترل و آمادگی مولدین برق اضطراری در مراکز حساس با شعار " پدافند غیر عامل، مقاومت و بازدارندگی با رونق تولید" برگزار شد.

محمدحسین مشکینی افزود: رزمایش سراسری برق در مشهد با همکاری ۲۸ نفر ارزیاب این شرکت در قالب ۱۴ گروه عملیاتی در ۱۴ نقطه حساس از شهر مشهد شامل فرودگاه، اورژانس عدالتیان، فرستنده‌های صدا و سیمای هاشمی نژاد و ثامن، راه آهن، سازمان آب، مخابرات، تصفیه خانه و مرکز کنترل ترافیک اجرا شد.

وی اضافه کرد: دراین رزمایش گروه‌های ارزیاب توزیع برق مشهد به بررسی، ارزیابی و پایش مولدهای اضطراری و سیستم‌های برق مشترکان مورد نظر پرداختند.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: در این رزمایش برق مشترکان در مناطق حساس مورد نظر به مدت ۳۰ دقیقه قطع شد تا تمهیدات لازم برای برخورداری مشترکان از برق پایدار اندیشیده شود.

مشکینی افزود: گزارش‌های دریافتی اولیه از نقاط رزمایش بیانگر عملکرد به موقع و قابل قبول سامانه‌های برق اضطراری و رسیدن به اهداف از پیش تعریف شده بوده است.

شرکت توزیع نیروی برق مشهد دارای ۱۴ هزار کیلومتر شبکه و ۱۰ هزار دستگاه ترانسفورماتور برای تأمین برق مشترکان است و  با ۶ هزار کیلومتر شبکه و ۲۵۳ هزار لامپ روشنایی معابر با بار مصرفی ۱۳۰۰ مگاوات در مساحت ۱۰ هزار کیلومتر از کلانشهر ۳.۵ میلیون نفری مشهد خدمت می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.