کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی روز یکشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: بیشترین بارش باران طی این مدت در شهرستان تربت جام با ۹ میلی متر و پس از آن در فریمان با هشت میلی متر بارندگی گزارش شده است.

زهرا مبشری افزود: سایر شهرستان هایی که با بارش رگباری باران مواجه بوده اند عبارتند از تربت حیدریه، کاشمر، بردسکن، تایباد، بجستان، چناران، مشهد، نیشابور، مه ولات و بردسکن.

وی ادامه داد: امروز یکشنبه و فردا بارش‌های پراکنده باران در خراسان رضوی ادامه دارد و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری این بارش‌ها شدت گرفته و در مناطق مختلف استان گسترش می یابد.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه میانگین دمای هوا در خراسان رضوی طی روزهای آینده با نوسان چند درجه ای همراه است گفت: بیشینه دمای امروز مشهد ۲۰ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که نسبت به روز گذشته سه درجه افزایش دارد اما دمای هوا در روز دوشنبه با کاهش یک درجه ای رو به روست و  در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری به ۲۲ و ۲۳ درجه می‌رسد.

مبشری افزود: فریمان با کمینه دمای هوای چهار درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۲۴ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستان های خراسان رضوی در طول ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

وی ادامه داد:بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان نیشابور با سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

هواشناسی خراسان رضوی عصر روز پنج شنبه هفته گذشته با صدور اطلاعیه ای نسبت به آبگرفتگی معابر و خیابان‌ها بر اثر بارش‌های رگباری باران به ویژه در نیمه شمالی این استان هشدار داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.