رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در این آئین که در فضای باز مقابل سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد گفت: آغاز سال تحصیلی جدید بهار و نوروز دانشگاه و دانشگاهیان است.
دکتر محمد کافی افزود: باید در سال تحصیلی جدید با عزم و اراده‌ای مضاعف و دوچندان در راستای اعتلای نام دانشگاه فردوسی مشهد و امام رضا (ع) تلاش و کوشش کنیم و امید است تا در هفتادمین سال تأسیس دانشگاه فردوسی مشهد با پویایی و جدیت این سال را به‌ پیش ببریم و سعی کنیم تا کمترین اصطکاک برای دانشگاه و دانشگاهیان ایجاد شود.
وی ادامه داد: توجه به مدیریت منابع و برنامه‌ریز صحیح در این راستا رمز موفقیت دانشگاه فردوسی مشهد است.
رئیس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: این دانشگاه بعد از گذشت ۷۰ سال از عمر با برکت خود به بلوغ و پویایی دست پیداکرده است و لازم است تا در حوزه تربیت نیروی کارآفرین تلاش کند تا موجب افتخار بیش‌ از پیش برای جامعه و کشور شود.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد هم در این مراسم گفت: علم آموزی و کسب دانش امری مهم در دین اسلام است. 
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید مهدی حسینی مطلق افزود: در اسلام از علم به‌عنوان نور یادشده است و همین امر نشان می‌دهد که دانشجویان و دانشگاهیان چه نام مبارکی را یدک می‌کشند از این رو لازم است تا خانواده دانشگاه فردوسی مشهد با تلاش و کوشش فراوان ساختاری در خور امام رضا (ع) و فردوسی در جامعه و کشور برپا دارند.
معاون آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد نیز در این مراسم با قرائت پیام تبریکی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، ماه مهر را ماهی زیبا همراه با مهربانی و یادآور شور و شوق آموختن و جوانه زدن در فصل دانش دانست.
دکتر رضا پیش‌قدم از درگاه خداوند متعال برای اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان به‌ ویژه دانشجویان نو ورود که به‌تازگی به خانواده‌ بزرگ و پر مهر دانشگاه فردوسی مشهد پیوسته‌اند موفقیت، عزت و سربلندی و طی مدارج بالاتر علمی و اعتلای ارزش‌های انسانی را آرزو کرد.
۲۰۳۰/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.