معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور روز پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات شهر شادمهر و فیض آباد از توابع شهرستان مه ولات گفت: در شهرداریها نیاز به یک ساماندهی داریم که یکی از کارهای مهم، آئین نامه استخدامی شهرداری در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی است.

مهدی جمالی نژاد ابراز امیدواری کرد با تعامل و همکاری نمایندگان مردم در خانه ملت، این طرح نیز در صحن علنی مجلس به تصویب نهایی نمایندگان مجلس شورای اسلامی برسد که با تصویب و اجرای آن علاوه بر ساماندهی، مشکلات مربوط به نیروی انسانی نیز رفع شود.

وی اظهار داشت: در سال گذشته از محل اعتبارات تبصره ۲ ماده ۳۹ مبلغی برای هدفمندی یارانه ها تخصیص یافت و نتوانستیم به شهرداری ها کمک کنیم که در بودجه امسال این مشکل رفع شد اما با همکاری دولت و نمایندگان این تبصره احیا شد و هر ماه می توانیم به شهرداریهای کوچک که مشکل حقوق و دستمزد دارند، کمک کنیم.

رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری کشور افزود: این نهاد برای اجرای طرح پسماند زباله می تواند به شهرداری هایی که پروژه کم هزینه دارند تسهیلات پرداخت کند و اگر شهری پروژه خوبی داشت از محل اعتبارات تبصره ۲ ماده ۳۹، می توانیم کمکهای بلاعوض نیز پرداخت کنیم.

جمالی نژاد در باره اختصاص قیر رایگان به شهرداریها نیز گفت: در این زمینه نیز طرح دو فوریتی همانند سال گذشته در دست تهیه است که در نیمه دوم امسال قیر مورد نیاز شهرداریها تامین می شود.

فیض آباد، مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری مه ولات در ۲۰۷ کیلومتری مشهد قرار دارد. 

۷۰۷۹/ ۷۸۹۷/۶۰۵۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.