به گزارش ایرنا عباس محمدیان چهارشنبه شب در آیین بزرگداشت روز خبرنگار در گناباد افزود: برای تحقق اهداف متعالی انقلاب اسلامی خبرنگار باید با روحیه از خود گذشتگی  و گسترش فرهنگ و ارزشهای اسلامی و تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی دشمنان را ناامید و مردم را نسبت به خدمات این نظام دلگرم کند  و امروز که دشمنان از همه توان خود در قالب جنگ رسانه ای برای تضعیف آرمانهای انقلاب بهره می گیرند رسانه ها نقش بی بدیلی بر عهده دارند و باید در بصیرت افزایی جامعه نقش آفرین باشند.

وی ادامه داد: خبرنگاران و رسانه های گروهی باید با پرهیز از سیاست زدگی، بی طرفی کامل و فارغ از همه سلایق سیاسی با شفاف سازی مسائل و با بیان حقایق سره را از ناسره تشخیص داده و  برای مردم تبیین کنند.

رییس بسیج رسانه استان خراسان رضوی به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه امسال اشاره کرد و گفت: همه جریانهای سیاسی اعم از اصول گرا و اصلاح طلب به رسانه ها نیاز دارند و رسانه ها و خبرنگاران باید با پرهیز از سیاست زدگی به نقش خطیر خود در فرآیند اطلاع رسانی به عنوان نقطه ارتباط بین مردم مسئولان عمل کنند.

محمدیان افزود: نگاه جامعه به اندیشه نخبگانی خبرنگاران است و اندیشه فعالان عرصه رسانه باید بر اساس حق جویی و حق گویی و مجاهدت استوار باشد و رسانه ها با تهیه اخبار و گزارشهای موثر در توسعه و پیشرفت مناطق خود نقش آفرین باشند هر چند امروز خبرنگار نما زیاد شده است و هر فردی با یک گوشی تلفن همراه خود را خبرنگار می داند ولی خبرنگاران واقعی وظایف بسیار خطیری در اطلاع رسانی بر عهده دارند.

هفدهم مردادماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به دست عوامل طالبان به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

بیش از ۵۰ خبرنگار در قالب ۲۰ نمایندگی خبرگزاری، هفته نامه، ماهنامه و پایگاه اطلاع رسانی در گناباد فعالند.

شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

۲۰۹۵/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.