مدیرکل ارتباطات و فناوری استان خراسان رضوی شامگاه دوشنبه در حاشیه آیین بهره برداری از این طرحها که به صورت منسجم در گناباد برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرحها شامل ارتقای چهار سایت اینترنت و مخابراتی 2G به نسل سوم و چهارم در روستاهای بیلند، روشناوند، زیبد و قنبر آباد و  راه اندازی سرویس اینترنت پر سرعت در ۱۸ روستا و طرح توسعه تلفن ثابت، ای. دی. اس ال و فیبر نوری است.

علی دلگیر سایر این طرحها را راه اندازی هشت سایت جدید نسل دوم، سوم و چهارم اپراتور همراه اول و ایرانسل در مناطق شهری و روستایی شهرستانهای گناباد و بجستان ذکر کرد و ادامه داد: برای بهره برداری از این طرحها در مجموع ۶۷ میلیارد ریال  هزینه شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به اتفاق جمعی از مسئولان این وزارتخانه و مسئولان ادارات مرتبط در استان خراسان رضوی عصر دوشنبه به گناباد سفر کردند.

حضور در جلسه شورای اداری، تجدید بیعت با مقام شامخ شهدا، حضور در مزار علامه بهلول گنابادی، بازدید از قنات جهانی قصبه و  مرکز رشد فناوری و بازدید از نمایشگاه تخصصی آی. سی. تی و رونمایی از محصول یک شرکت دانش محور با عنوان "ردیابی و دزدگیر تلفیقی هوشمند" و افتتاح طرحهای توسعه ارتباطی مناطق روستایی دیگر بخشهای سفر وزیر ارتباطات به گناباد بود.

شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

۲۰۹۵/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.