مدیر سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه های تربت حیدریه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران  مجموع ارزش ریالی این کمک جهیزیه ها را سه میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ارزش هر سری کمک جهیزیه به طور میانگین ۲۵ میلیون ریال است.
جواد پیشداد افزود: سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه ها هر سال  برای نوعروسان جوان جهیزیه کامل تهیه می کرد اما با توجه به شرایط اقتصادی کنونی این اقلام به کمک جهیزیه تنزل یافته از این رو برخی افراد نیکوکار دوست دارند به یک نوعروس ۱۰۰ میلیون و به برخی دیگر ۲۰ میلیون ریال کمک کنند و تفاوت ارزش ریالی کمک جهیزیه ها در انتخابی هست که به عهده نیکوکاران گذاشته شده است.
وی تامین کمک هزینه جهیزیه را گامی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و فقرزدایی ذکر کرد و ادامه داد: تلاش می کنیم با کمک افراد خیر و نیکوکار منطقه، هر سال تعداد زیادی از مزدوجان جوانی که برای تشکیل زندگی خود معطل جهیزیه هستند را با تهیه امکانات اولیه زندگی، راهی خانه بخت کنیم.
مدیر سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه های تربت حیدریه تعهد این سازمان مردم نهاد خیریه را تامین ۱۰۰ سری جهیزیه در سال اعلام کرد و گفت: این تعهد با کمک خیران و نیکوکاران این منطقه هر سال و در یکم ماه ذی الحجه مصادف با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) محقق می شود.
پیشداد افزود: این سازمان خیریه با ۲۱۴ شعبه در سراسر کشور در حوزه های درمانی، اهدای جهیزیه به مزدوجان جوان در حال انتظار، پرداخت مستمری به خانواده های آسیب پذیر، اشتغال و کار آفرینی برای خانواده های خود سرپرست و همچنین حمایت از ایتام فعالیت دارد.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

۷۰۷۹/۶۱۲۱/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.