رئیس جمعیت هلال احمر کاشمر و خلیل‌ آباد گفت: این پیرمرد ساکن خلیل‎ آباد هفتم مرداد ماه جاری به قصد رفتن به آبگرم از منزل خارج شده و تاکنون برنگشته است.

احمد رضاپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مفقود شدن این فرد پس از ۲ روز جستجو توسط اهالی منطقه و خانواده وی به هلال احمر و نیروی انتظامی اطلاع داده شد که در پی آن ۲ تیم کوهستان از دو منطقه کوهسرخ به سوی آبگرم و بالعکس عملیات جستجو را آغاز کردند. 

وی اظهار داشت: نیروهای امداد و نجات کوهستان از ساعت ۶ صبح تا ۲۱ و ۳۰ دقیقه عملیات جستجو را انجام می‎دهند که با توجه به وسعت زیاد منطقه و تعداد روزهای گذشته از لحظه مفقود شدن این فرد، نگران وضعیت وی هستیم.

وی با اشاره به افزایش دو برابری حوادث کوهستان در کاشمر و خلیل‌ آباد از ابتدای امسال گفت: طی سال جاری حدود ۱۰ حادثه کوهستان گزارش شده و بارندگی و افزایش منابع آب در  تفرجگاهها و مناطق دارای پوشش گیاهی منطقه موجب حضور گردشگران بیشتری در این مناطق و به تبع آن افزایش حوادث شده است.

رضاپور افزود: عملیات جستجو تا یافتن فرد مفقود شده همچنان ادامه دارد. 

وی اظهار داشت: در این مدت ۲۰ نفرروز متشکل از نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر و افراد بومی در این عملیات مشارکت داشتند.

کاشمر در ۲۲۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

۷۴۹۷/۶۰۵۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.