رئیس هیات جودو خراسان رضوی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ابوالفضل عیسی زایی ملی پوش  وزن ۶۰ کیلو گرم استان در مبارزه نخست خود، "بایان بولد" نماینده مغولستان را در ۲۲ ثانیه و "یزید الانزی" نماینده عربستان سعودی را در ۱۲ ثانیه و همچنین نماینده چین تایپه را در مسابقات نیمه نهایی ضربه کامل کرد.

احمد امیر فخریان افزود: عیسی زایی در دیدار نهایی مقابل "ساقیانلف" حریف قرقیزستانی خود شکست خورد و بر سکوی دوم مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در چین تایپه قرار گرفت.

وی اظهار داشت: محمد برخورداری از دیگر جودوکاران ملی پوش استان در وزن ۵۰ کیلو گرم نیز در گام نخست این رقابتها، مقابل حریف هندی خود پیروز شد اما در دور دوم مقابل نماینده کشور میزبان، نتیجه را واگذار کرد و در شانس مجدد نیز مقابل نماینده مغولستان ناکام ماند.

وی گفت: در رده سنی جوانان این مسابقات هم، وحید جدی در ۷۳ کیلوگرم حریفی از  قرقیزستان را پیش رو دارد، امین کامیابی در ۸۱ کیلو گرم در دور نخست به مصاف نماینده هند می رود، علی پرهیزگار در ۸۱ کیلوگرم در  دور نخست استراحت می کند و سپس در  دور بعد با برنده کره و ترکمنستان روبرو می شود، فرزین شاهباز در وزن  به اضافه ۱۰۰ کیلوگرم مقابل حریفی از چین تایپه قرار می گیرد. 

امیرفخریان افزود: محدثه حسینی بانوی جودوکار ملی پوش فریمانی نیز در وزن ۵۷ کیلو گرم به رقابتهای قهرمانی آسیا و اقیانوسیه اعزام شده و در نخستین رقابت خود باید با نماینده قرقیزستان مبارزه کند.

وی اظهار داشت: ۶ جودوکار پسر و یک جودوکار دختر همراه با تکتم بیدل مربی مشهدی تیم ملی، نمایندگان استان خراسان رضوی هستند که تیم ملی دختران و پسران جودو کشور را در  رقابتها قهرمانی آسیا و اقیانوسیه همراهی می کنند.

رقابت های قهرمانی ۲۰۱۹ آسیا و اقیانوسیه در رده نوجوانان با حضور ۱۰۴ جودوکار در بخش مردان و ۷۲جودوکار در بخش بانوان که از دیروز آغاز شده است امروز به پایان می رسد.

چهار هزار مرد و هزار زن به صورت سازمان یافته در رشته‌ های جودو، جوجیتسو و کوراش در استان خراسان رضوی فعالیت دارند.

۷۵۰۷/۶۰۵۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.