حجت الاسلام کاظم صدیقی روز جمعه در مراسم پایانی دومین اجلاس بین المللی فعالان مهدوی در مشهد افزود: سکولارهای داخلی، ضعف را تلقین، سازش با آمریکا را بزک و احکام اسلام را منحرف می کنند.

وی اظهار داشت: در برابر آنها باید بیدار و مقاوم بود، باچشم باز به پای صندوق های رای رفت و انسانهای منتظر امام زمان (عج) را انتخاب نمود.
وی با اشاره به تحریم های آمریکا علیه انقلاب اسلامی ایران گفت: در دوران دفاع مقدس روزانه یکصد هزار بشکه نفت با قیمت ۶ دلار می فروختیم اما مقاومت، صبر و ولایتمداری ما را به پیروزی رساند.

حجت الاسلام صدیقی افزود: مقاومت یک حقیقت ملموس است، مذاکره از موضع ضعف، انفعال و عقب نشینی، آغاز نابودی و سهم مهلک است.

وی اظهار داشت: مقاومت است که حزب الله را قدرت منطقه، یمن را قدرت بی بدیل کرد و سوریه را نجات داد و داعش را به فضل الهی نابود و قدرت های فاطمیون، زینبیون، حیدریون و کتایب را ایجاد کرد.
امام جمعه موقت تهران گفت: دشمن به دنبال خلع سلاح ماست تا به چالش اقتصادی و فرهنگی بکشاند، اگر مردم بیدار باشند به کسانی که رویه استقلال، عزت، ولایتمداری، تعبد و باور به وعده های خداوند متعال دارند توجه می کنند.
دومین اجلاس بین المللی فعالان مهدوی که با حضور ۴۰۰ نفر از مبلغان، نویسندگان و پژوهشگران از دوم مرداد در مشهد آغاز شده بود امروز با تقدیر از فعالان این عرصه پایان یافت.

۷۵۰۷/۶۰۵۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.