سردار غلامرضا سلیمانی روز یکشنبه در افتتاحیه طرح شهید بهنام محمدی در مشهد افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران سر آغاز یک سلسله تحولات در تاریخ بشر محسوب می شود به این معنا که بعد از جنگ دوم جهانی اتفاقاتی منجربه به یک هندسه قدرت حاکم بر دنیا ایجاد شد و انقلاب اسلامی این هندسه قدرت را برهم زد ولی انقلاب، تحول عمیق تری را هم رقم زد و آن تغییر مولفه و مفهوم قدرت بود.

وی ادامه داد: امروز ناوها و شناورهای انگلیسی و آمریکایی در خلیج فارس حضور دارند و این کشورها در منطقه پایگاه‌های هوایی دارند اما با این همه امکانات نتوانستند به اهداف خود دست یابند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: یگان شناوری جمهوری اسلامی ایران، نفتکش انگلیسی را در برابر رانت‌خواری انگلیسی‌ها در جبل الطارق توقیف کرد و این به معنی تغییر مولفه‌های قدرت است چون ناتو که قدرت خود را از دست نداده بلکه این انقلاب اسلامی است که مفهوم و مولفه‌های قدرت را تغییر داده است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بیانیه گام دوم را برای دهه های پیش رو تبیین فرمودند افزود: ریشه‌هایی مستحکم و توانایی های بالقوه ای در عرصه‌های مختلف داریم که برنامه‌هایی را تدوین کنیم تا بتوانیم ایران را به جایگاه شایسته و الگوی مردم سالاری دینی برسانیم.

وی با اشاره به اجرای طرح شهید بهنام محمدی هم گفت: توسعه تشکیلاتی بسیج دانش آموزی از مقطع مهد تا مقاطع بالاتر در دستور کار است و شاه بیت ورود به بسیج دانش آموزی باید طرح شهید بهنام محمدی باشد چون کار تشکیلاتی اهمیت دارد و بدون تشکیلات نمی توان از انقلاب پاسداری و برای نظام، تولید قدرت کرد.
طرح تربیتی شهید بهنام محمدی به دنبال تربیت نوجوان تراز انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت مدارس و مساجد کشور است.

شهید بهنام محمدی از مدافعان شهر خرمشهر در ۲۸ مهر ۱۳۵۹ در سن ۱۳ سالگی به شهادت رسید.

۷۵۰۷/‏۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.