نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه تبعیض آمیز برخی از مسئولان مردم را نگران و ناامید کرده است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از بردسکن، بهروز بنیادی در سخنانی انتقاد آمیز گفت: عجیب است که بیشترین خسارت سیل امسال در سطح استان خراسان رضوی از بردسکن گزارش شده و سپس شهرستان های خلیل آباد و کلات اما متاسفانه مسئولان اکثر بازدید های‌شان از شهرستان کلات بوده است و کمتر به شهرستان ها دور تر از مرکز استان توجه کرده اند.

وی افزود : این نگاه‌های تبعیض آمیز مسئولان، مردم را نگران و نا امید کرده است.

دکتر بنیادی همچنین از جذب 50 درصد بودجه خسارات ناشی از سیل توسط استانداری خبر داد و گفت: انتظار است استانداری ، ترمیم راه‌های مواصلاتی شهرستان را در اولویت کاری خود قرار دهد.

نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی به بحث ریز گردها نیز اشاره کرد و گفت: 5 شهرستان خراسان رضوی از جمله بردسکن طی ده سال آینده در معرض بدترین ریز گردها خواهند بود و اگر اقدامی به موقع انجام نشود علیرغم احداث بهترین منازل مسکونی و وجود سایر امکانات در روستاها ، مجدد شاهد مهاجرت بی رویه روستاییان به شهرها خواهیم بود.

بنیادی بزرگترین  معضل اقتصادی کشور را در حال حاضر مشکلات اقتصادی دانست و گفت: دشمنان ما وقتی در همه زمینه ها به بن بست رسیدند ، امروز تمام توان خود را روی اقتصاد ایران گذاشته اند و با اعمال تحریم های اقتصادی ظالمانه ، ملت ما را تحت فشار قرار داده اند که اگر بتوانیم مشکل اقتصادی کشور را حل کنیم مطمئنا مشکلات سیاسی و فرهنگی نیز حل خواهد شد و دشمن را مایوس خواهیم ساخت.

وی در پایان به برخی از مشکلات سرمایه گذاران در شهرستان اشاره کرد و خواستار توجه بیشتر به حوزه های معادن و کشاورزی شهرستان شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.